فیلمهای سینمایی از ابتدا تا امروز
عضویت در سایت
- برای مطلع شدن از اضافه شدن مطالب جدید به سایت در خبرنامه عضو شوید .
محل کد خبرنامه
مطالب قبلی
نویسندگان وبلاگ
- ati
لوگو دوستان

لوگو دوستان
جستجو در وبلاگ

آرشیو وبلاگ

» فیلمهای سینمایی از ابتدا تا امروز

۲۰۰۱ [ویرایش]

هیلاری برای اولین بار در در فیلم سینمایی «طبیعت انسان» (human nature) در سال ۲۰۰۱ بازی کرد. این فیلم قبل از فیلم لیزی مک‌گوایر ساخته شد و اولین بار در شبکه‌های Cannes و Sundance به نمایش گذاشته شد. فیلم نامهٔ این فیلم را چارلی کافمن نوشت و مایکل گاندری کارگردانی کرد. فیلم در مورد یک دختر جانورشناس است که هیلاری قسمت‌های مربوط به کودکی او را بازی می‌کند. a

۲۰۰۲-۲۰۰۳ [ویرایش]

او برای اولین بار به عنوان نقش اول در فیلم «کِلی، دانشجوی افسری» (Cadet Kelly) بازی کرد که توسط والت دیزنی در سال ۲۰۰۲ ساخته شد. او در این فیلم نقش یک دختر سرزنده و شاد را بازی می‌کند که ناپدری او در یک مدرسهٔ نظامی مدیر است و به همین دلیل او نیز مجبور می‌شود تا در آن مدرسه نام نویسی کند. برای او بسیار سخت بود تا به محیط خشک و منضبط آنجا عادت کند. در سال ۲۰۰۳ هیلاری به عنوان نقش دوم برای بازی در فیلم «مامور مخفی کودی بنکس» (Agent Cody Banks) دعوت شد. فیلمی که به قدری معروف شد که سازندگان خود را مجبور کرد تا نسخهٔ دومی نیز از آن بسازند. اما هیلاری برای برخی دلایل در نسخهٔ دوم آن شرکت نکرد. بعد از آن هیلاری برای بازی در فیلم سینمایی لیزی مک‌گوایر در سال ۲۰۰۳ دعوت شد. فیلمی که توانست برای سازندگانش پولی معادل ۵۵ میلیون دلار از سراسر دنیا به ارمغان بیاورد. البته با موفقیت هیلاری در هنر برخی از روزنامه‌ها علیه او مقالاتی نوشتند. این مقالات بیشتر از سوی طرفداران بریتنی اسپیرز بود زیرا با پررنگ شدن هیلاری در هنر از طرفداران بریتنی کاسته می‌شد. او برای بار سوم درسال ۲۰۰۳، در فیلمی بازی نمود که «دوجینش ارزانتر است» (Cheaper by the Dozen) نام دارد. در این فیلم او نقش یکی از ۱۲ فرزند استیومارتین و بُنی هانت را بازی می‌کند. هیلاری همچنین در ۲۰۰۵ در نسخهٔ دوم این فیلم «دوجینش ارزانتر است ۲» بازی کرد. نسخهٔ دوم آن علاوه بر اینکه داستانی جالبتر داشت اما نتوانست به اندازهٔ نسخهٔ اول آن موفق باشد.

۲۰۰۴-۲۰۰۵ [ویرایش]

در سال ۲۰۰۴ هیلاری برای بازی در یک فیلم کمدی- رمانتیک به نام «داستانی از سیندرلا» (A Cinderella Story) دعوت شد. اگرچه بعد از ساخت این فیلم مقاله‌هایی بر علیه این فیلم نوشته شد اما این فیلم توانست بیشترین فروش را در سال ۲۰۰۴ داشته باشد و پولی معادل ۶۶ میلیون دلار را برای سازندگان خود به ارمغان بیاورد. این فیلم، پر فروش‌ترین فیلم هیلاری است. در اواخر ۲۰۰۴ هیلاری برای اولین بار در یک فیلم درام به نام «صدایت را ببر بالا» (Raise Your Voice) درخشید. تعداد زیادی از مجلات هیلاری را برای بازی در این فیلم تشویق کردند. اما علیرغم این تشویق‌ها در هفته نامهٔ لاس وگاس علیه این فیلم این گونه نوشته شده بود: فیلم «صدایت را ببر بالا» ترکیبی از بازی بد هیلاری، خوانندگی ناقص، فیلم نامه‌ای بسیار بی‌معنی و کارگردانی بسیار بدی است که در کل یک جور اتلاف وقت بوده است . با توجه به این تبلیغ‌ها این فیلم توانست پولی معادل ۱۳ میلیون دلار را به ارمغان آورد. این فیلم کم فروش‌ترین فیلم هیلاری می‌باشد. در سال ۲۰۰۵ هیلاری در فیلم «مرد بی‌عیب» (The Perfect Man) درخشید. او در این فیلم نقش دختر بزرگ یک زن را بازی می‌کند که از شوهرش طلاق گرفته است. هنر نمایی هیلاری در این فیلم قابل تحسین است. اما با هر موفقیت او مقالاتی علیه او چاپ می‌شد که سبب شد تا فیلم پایین‌تر از مقدار پیش‌بینی شده فروش داشته باشد. یعنی ۱۹ میلیون دلار. همان طور که اشاره شد او در این سال در فیلم «دوجینش ارزانتر است ۲» بازی کرد.

۲۰۰۶-۲۰۰۷ [ویرایش]

درسال ۲۰۰۶ هیلاری به همراه خواهرش هیلی برای بازی در فیلم «دختران مادی‌گرا» (Material Girls) دعوت شدند. فیلمی که موفقیت چشمگیری در بر نداشت. سود فروش این فیلم به ۱۶ میلیون دلار رسید. این فیلم به کارگردانی مارتا کولیج و درخشش خواهران داف به همراه بود. در این فیلم هیلاری و هیلی نقش دو خواهر ثروتمند را ایفا می‌کنند که پس از مرگ پدرشان شرکت مربوط به آنها به طور مرموزی در حال ورشکستگی است. هیلاری با بازی زیبای خود در این فیلم برندهٔ دو جایزه شد. در اوایل سال ۲۰۰۷ از صدای خواهران داف برای یک انیمیشن کمدی به نام «جنگ غذاها» (!Foodfight) استفاده شد. فیلمی که از کمپانی Lions Gate Films منتشر شد. کارگردان این فیلم لری کافمن اضافه کرد: من ازاینکه خواهران داف را به عنوان بازیگران فیلمم دارم بسیار خوشحالم. فیلم جنگ غذاها در آوریل ۲۰۰۸ آمادهٔ فروش می‌شود. هیلاری همچنین در سال ۲۰۰۷ در فیلمی دیگر به نام «تجارتخانه جنگ» (War,Inc)درخشید. فیلمی که در جولای ۲۰۰۸ آمادهٔ فروش می‌شود. در هفتم سپتامبر هیلاری اظهار داشت که اکنون بازی در دو فیلم جدید به نام‌های «گرتا» (Greta) و «شیشه نشکن» (Safety glass) را شروع کرده است. ساخت این دو فیلم در حال حاضر به پایان رسیده و در حال تدوین است.



نظرات شما عزیزان:

nasrin
ساعت10:46---18 فروردين 1391
afarinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

narges
ساعت10:46---18 فروردين 1391
che matlabaii

d
ساعت10:44---18 فروردين 1391
jaleb bod

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ati تاریخ: پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت